bTV посреща 20-ата си годишнина като телевизията, която зрителите чувстват най-близо до себе си и своите ценности, която усещат на своя страна и на която могат да се доверят. Това сочи национално представително проучване на „Маркет Линкс”*, проведено през месец май тази година, според което bTV е и най-независимият телевизионен канал в страната, най-загрижен по социалните теми и е дом на най-популярните и обичани лица от екрана.
„Нарастващото доверие, което ни засвидетелстват нашите зрители, е най-голямата награда, която празнуваме днес. Много неща са се променили през последните 20 години, но популярността на bTV сред телевизионната публика остава. Впечатляващо е, че дори във време, в което телевизия се гледа по нови начини и медийната среда еволюира бързо, днес bTV е символ на независима журналистика и е мястото за развлечение с най-високо качество“, каза Флориан Скала, главен изпълнителен директор на bTV Media Group.
bTV печели симпатиите на най-много зрители – над 41%, по отношение на модерната визия на новините и предаванията си. Като новатор в технологиите, през годините медиата въведе първа излъчване в HD качество, 3D-mapping, 360˚ видео и добавена реалност в ефир, както и 360˚ livestream. Уникалното за Централна и Източна Европа високотехнологично интегрирано студио, което bTV внедри през 2019 година, беше избрано в топ 5 на най – престижния конкурс за маркетинг и дизайн в областта на медиите в света.
Според над 33% от респондентите в проучването на „Маркет Линкс“ телевизията проявява най-сериозна социална ангажираност по отношение на важните за обществото теми като околна среда, образование, здраве и други. Всяка година посланията на различни инициативи, свързани с правата на децата, здравето, екологията, хората в риск и много други, достигат безвъзмездно до зрителите чрез ефира на bTV. Медията многократно е доказала силата си да обединява стотици хиляди доброволци в името на добри каузи. Нейните водещи, репортери и редакционни екипи са лично ангажирани с редица кампании в полза на обществото и с постоянството и успеха си през годините се утвърдиха като посланици на добрия пример у нас.
Това е и една от причините над 38% от анкетираните от „Маркет Линкс“ да посочват, че телевизионният канал има в екипа си най-популярните и обичани лица. Над 32% пък ги припознават като близки до себе си хора, на които могат да се доверят. Всяка година водещите и журналистите в телевизията получават признание за високия си професионализъм и работата си в полза на обществото и с множество престижни награди.
bTV е и най-силната българска потребителска марка в продължение на години, според резултатите от независимо проучване на глобалната организация Superbrands у нас.
Освен за равносметка, рожденият ден на bTV e повод зрителите да си припомнят много любими моменти от незабравими предавания, както и да видят актуални лица в необичайна светлина. Точно в 20.00 ч. тази вечер, специалното празнично издание „20 години с теб“, с водещи Десислава Стоянова и Николаос Цитиридис, ще покаже онези 20 емблематични неща, които определят ролята на телевизията в живота на българите и благодарение на които и днес bTV се радва на най-голям зрителски интерес и доверие в страната.