Център „Човеколюбие“ отбеляза „Седмица на бащата“

Целта на кампанията е да фокусира вниманието върху значимостта на бащината роля за пълноценното развитие на детето.

Снимка: Момент от събитието

Под мотото „Истинският мъж не говори празни приказки” от 11 до 17 ноември в България се провежда „Седмица на бащата” като част от националната кампания „Да бъдеш баща”. Целта на кампанията е да фокусира вниманието върху значимостта на бащината роля за пълноценното развитие на детето. „Да бъдеш баща” е част от международната кампания „MenCare” – глобална кампания за подкрепа на бащинството.

Членовете на Клуб „Вкусно” – програма за рехабилитация на битови умения към Център „Човеколюбие”, подготвиха празничен обяд, на който присъстваха бащите на участници в програмите на социалната услуга. След обяда се проведе среща на  Колежа по семейни отношения на тема „Да бъдеш баща”. По време на срещата бащи и деца споделиха свои преживявания и обмениха опит с цел подобряване на семейните отношения. Всеки от участниците разказа спомени от детството си и ключови моменти от израстването, свързани с бащите.