Затварят сградата на община Септември за дезинфекция, заради служител с COVID-19

Снимка: Община Септември
До 17.30 часа днес се преустановява работата в сградата на община Септември поради регистриран потвърден случай на COVID – 19 на служител.
Със заповед на кмета на общината е разпоредено да се извърши основна дезинфекция на сградата на общинска администрация – Септември, всички работни помещения и помещения за обслужване на граждани.
Дезинфекцията на помещенията да се извърши съгласно „Алгоритъм на дезинфекциозните мероприятия в обекти с обществено предназначение в условията на епидемично разпространение на COVID – 19“. За времето на извършване на дезинфекцията се преустановява достъпът на гражданите до сградите.
От 08:30ч. на 26.11.2020 г. общинска администрация – Септември ще работи при следния режим:
– Ограничава се прекият контакт между служители на общинска администрация – Септември и граждани, както и достъпът до всички помещения в сграда, с изключение на „Център за административно обслужване на гражданите“ и отдел „МПСК“, находящ се на първия етаж в сградата на община Септември.
– Подаването на молби, жалби и възражения може да се извърши чрез официалната електронна поща на община Септември.
– В неотложни случаи, подаването на документи до общинска администрация – Септември може да се извърши в Център за административно обслужване на гражданите“ и отдел „МПСК“, находящ се на първия етаж в сградата на община Септември в рамките на работния ден, при строго спазване на всички противоепидемични мерки, въведени със Заповед на Министъра на здравеопазването.